Na de paasvakantie zijn we er weer volop ingevlogen!
Tijdens de MuVolessen werkten we rond lichte en donkere kleuren en klapten we ritmes aan de hand van bloemen.
Dit sloot helemaal aan bij ons W.O.-thema over de lente. We zijn benieuwd of onze zonnebloemen zullen uitkomen!
Bovendien leerden we vingerhaken! En wat we daarmee deden? Dat zullen jullie snel ontdekken!
Natuurlijk leerden we nog meer langere woorden lezen en voor rekenen staan bijna elke dag de brugoefeningen op het programma





































