Deze week mochten onze kinderen gaan spelen op het graspleintje dichtbij onze school. Dit was een ideetje van onze leerlingenraad: KZO (Kinderen Zoeken Oplossingen). Maandag was het de beurt aan de 1ste graad, dinsdag de 2de graad en donderdagmiddag voor de derde graad. Het was veel te kort! We willen nog eens terug! Dat waren enkele reacties. Dus dat mogen ze zeker nog eens organiseren! Bedankt, KZO’ers!











