Sleep-in!

Gisteren en vandaag stond onze sleep-in weer op het programma voor onze derde- en vierdeklassers!
Meteen na school installeerden we ons in de turnzaal. Daarna vlogen we erin met een leuk spel. In kleine groepjes deden we een escaperoom. Dan was het tijd om te eten.
Na het eten dansten en speelden we samen. We aten nog een lekker dessertje en maakten ons klaar om gezellig film te kijken. Na de film was het echt wel tijd om te gaan slapen.
Al vroeg waren we weer wakker en begonnen we aan dag 2. Eerst even wassen, aankleden en al ons slaapgerief weer opruimen. Daarna namen we de tijd om rustig te ontbijten.
De voormiddag werd nog gevuld met workshops. Enkele enthousiaste dames van Ferm en enkele studenten van Immaculata zorgen voor een leuke invulling.
Moe maar voldaan kunnen we nu genieten van een heerlijk lang weekend!