Dag van de jeugdbeweging – Top in je kop

Joehoe… het is de dag van de jeugdbeweging! We zien heel wat ‘uniformen’ verschijnen vandaag. In de jeugdbeweging leer je heel wat dingen: samen spelen, samenwerken, zorgen voor elkaar, troosten en vooral veel plezier maken! Dat kunnen wij alleen maar toejuichen. We willen dat iedereen zich goed voelt in onze school. Top in je kop! Logo Kempen wil op deze speciale dag ook het thema ‘welzijn’ in de kijker zetten door extra aandacht te vragen voor hun website ‘kzitermee.be’. Op deze website kan je hulp zoeken voor jezelf of voor iemand waar je je zorgen over maakt. Alle kinderen van onze school krijgen dan ook vandaag een kaartje mee om deze actie te ondersteunen. Geniet van deze dag van de jeugdbeweging!