Hij komt… hij kwam …

en hij brak bijna een been! Wat een pech, wat een pech. In de nacht van woensdag op donderdag hebben de Sint en zijn pieten kennis gemaakt met onze ‘stenen’ speelplaats. Sinterklaas viel op zijn poep. Hij kwam met de ambulance naar onze school en verplaatste zich met een rollator. Ook de pieten waren gewond. We schamen ons een beetje en daarom hebben we de Sint wat opgevrolijkt. Ook hebben we plannen gedeeld van hoe we in het komende jaar de speelplaats wat ‘Sint-en kindvriendelijker’ kunnen maken. De Sint vond de plannen, dansjes, hartjes, gedichtjes en liedjes geweldig en hoopt volgend schooljaar een andere speelplaats te mogen bezoeken. Bedankt voor alles Sinterklaas! We genoten van je bezoek.