Kerstfeestje 6de

De laatste dag voor de vakantie brachten de kinderen van het 6de leerjaar heel wat materiaal mee, maar wat hebben we daar nu eigenlijk mee gedaan? We gingen aan de slag met een hamer, een houten plankje en nagels. Heel wat nagels werden vlotjes in het plankje getimmerd, maar er werden toch ook heel wat vingers geraakt. Toch maakte iedereen er een uniek kerstplankje van! Blijkbaar zitten er heel wat handige en creatieve kinderen in ons 6de leerjaar! Daarna was het tijd om uitgedaagd te worden. De klassen werden verdeeld in groepjes en iedereen mocht enkele proefjes uitvoeren om zo punten te kunnen verdienen voor het eigen team. Er werd gelachen, gepuft, geroepen, gejuicht, … Kortom, het was een leuke afsluiter. En nu… genieten van een welverdiende vakantie!