Kleine kindjes worden groot! Kleuters, welkom op onze school.

Wat een drukte op onze school … welkom lieve kleuters. Wat keken jullie uit naar deze dag. Een kijkje gaan nemen in het eerste leerjaar is spannend voor de kleuters maar ook voor de juffen en voor vos. Onze vos had een verrassing maar hij wist niet meer waar hij die gelegd had. Jullie beleefden veel plezier aan het bewegingscircuit, computeropdrachten en het knutselen van een medaille. Ook proefden jullie al wat van rekenen en taal. De kinderen van het 4e leerjaar, jullie meters en peters, hebben jullie schitterend rondgeleid. Spelen en dansen mochten natuurlijk ook niet ontbreken. Het werd een fijne voormiddag en jullie wisten de verrassing te vinden. Proficiat! Geniet alvast mee van de foto’s van vandaag en wij kijken heel erg uit naar jullie komst op 1 september!