Zeeklassen: dag 4

Hoi, hier zijn we weer met ons verslag van donderdag. Een stralende dag vandaag waarbij we begonnen met een wedstrijd zandkastelen bouwen. Er werden weer prachtige exemplaren gebouwd die beoordeeld werden door onze professionele jury onder leiding van mevrouw Bie (die ons vandaag samen met Karin een bezoekje bracht). Zeetopia kwam als winnaar uit de bus, proficiat! Na het middageten deelden we de berg post uit die mevr. Bie had meegebracht, er werden heel wat kinderen gelukkig gemaakt. In de namiddag stond onze duinenwandeling op het programma. Dit was een zware, maar ook weer leerrijke tocht! We leerden over de planten en dieren in de duinen. Toch waren we blij dat we de zee zagen en daar wat konden afkoelen. Wat kan pootje baden toch leuk zijn 😊. En als kers op de taart stonden er ’s avonds frietjes op het menu. Maar … we kunnen onze zeeklassen alleen maar afsluiten met een fantastische bonte avond. Die foto’s zie je morgen nog verschijnen 😉.